Кадровий склад закладу освіти

Педагогічний колектив нараховує 25 педагога, з них 24 мають вищу освіту,  1 – середню спеціальну.

  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії – 15 (60%)
  • спеціаліст першої кваліфікаційної категорії – 4 (16%)
  • спеціаліст другої кваліфікаційної категорії – 4 (16%)
  • спеціаліст – 2 (8%)

Мають звання «учитель-методист» — 4,  мають звання «старший учитель» — 8

У закладі освіти працює практичний психолог, який має вищу категорію та звання «психолог-методист», 7 асистентів учителя.  У закладі 1 Відмінник освіти –Малій В.І.

Методична робота ліцею в 2024/2025 навчальному році спрямована на створення внутрішньої системи контролю якості освіти та освітньої діяльності за темою: «Інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи».

Структура методичної роботи закладу:

  • педагогічна рада;
  • методична рада;
  • школа сучасного педагога (методичні об’єднання);
  • мобільні творчі групи.

Голова методичної ради ліцею В.Русанова, вчителька української мови та літератури.

Члени методичної ради:

О.Нарожна, директорка ліцею;

В.Кравцова, заступник директора з навчально-виховної роботи;

Ю.Пугачова, заступник директора з навчально-виховної роботи;

О.Лоскутова, практичний психолог;

В.Мезенцева, вчителька початкових класів;

Я.Доманова, вчителька англійської мови;

К.Савченко, вчителька математики;

М.Малій, учитель фізичної культури;

В.Литовченко, вчителька мистецтва.

Керівники методичних об’єднань «Школа сучасного педагога»:

  • В.Мезенцева, вчителька початкових класів – Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів початкових класів;
  • Я.Доманова, вчителька англійської мови — Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;
  • К.Савченко, вчителька математики — Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів природничо-математичних дисциплін;
  • М.Малій, учитель фізичної культури; Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів соціальної і здоров’язбережувальної, мистецької, технологічної освітніх галузей та предметів «фізична культура» і «Захист України»;
  • В.Литовченко, вчителька мистецтва; Школа сучасного педагога: професійний досвід класних керівників.

Керівники мобільних творчих груп:

  • «Прес-центр» — Л.Малигіна, педагог-організатор;
  • «Міжнародне співробітництво» – Ю.Стриженко, вчитель англійської мови;
  • «Школа оn-linе» — К.Савченко, вчитель математики;
  • «Електронні освітні ресурси» — А.Шетілов, учитель фізики;
  • «Медіаконкурси для дітей» — О.Пучкова, учитель української мови та літератури;
  • «Кіноклуб» — Г.Єрмола, вчитель української мови та літератури;
  • «Інфографіка, ментальні карти та інше» — К.Сідей, учитель історії;
  • «Школа успішних батьків» — О.Лоскутова, практичний психолог;
  • «Віртуальне наставництво» — В.Мезенцева, вчитель початкових класів;
  • «Освіта оn-line» — Ю.Пугачова, вчитель початкових класів;
  • «Організація інклюзивного навчання» — А.Барінова, асистент учителя.