Профільне навчання
Інклюзивне
навчання |
Освітній процес у 10-11-х класах (44 учні) здійснюється за профілем «українська філологія»
У 2025/2026 н.р. функціонує шість класів: 2-А – 1 дитина, 3-А клас – 1 дитина, 4-А – 1 дитина, 5-А – 1 дитина, 6-А – 1 дитина, 9-Б – 1 дитина.
Педагогічний патронаж – 2-А клас – 1 учениця, 8-Б клас – 1 учень
Домашня (сімейна) форма навчання – 1 дитина – 6-А клас |
Творчий потенціал |
Методична робота ліцею в 2024/2025 навчальному році спрямована на створення внутрішньої системи контролю якості освіти та освітньої діяльності за темою: «Інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи».
Структура методичної роботи закладу:
• педагогічна рада;
• методична рада;
• школа сучасного педагога (методичні об’єднання);
• мобільні творчі групи.
Голова методичної ради ліцею В.Русанова, вчителька української мови та літератури.
Члени методичної ради:
О.Нарожна, директорка ліцею;
В.Кравцова, заступник директора з навчально-виховної роботи;
Ю.Пугачова, заступник директора з навчально-виховної роботи;
О.Лоскутова, практичний психолог;
В.Мезенцева, вчителька початкових класів;
Я.Доманова, вчителька англійської мови;
К.Савченко, вчителька математики;
М.Малій, учитель фізичної культури;
В.Литовченко, вчителька мистецтва.
Керівники методичних об’єднань «Школа сучасного педагога»:
- В.Мезенцева, вчителька початкових класів – Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів початкових класів;
- Я.Доманова, вчителька англійської мови — Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;
- К.Савченко, вчителька математики — Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів природничо-математичних дисциплін;
- М.Малій, учитель фізичної культури; Школа сучасного педагога: професійний досвід вчителів соціальної і здоров’язбережувальної, мистецької, технологічної освітніх галузей та предметів «фізична культура» і «Захист України»;
- В.Литовченко, вчителька мистецтва; Школа сучасного педагога: професійний досвід класних керівників.
Керівники мобільних творчих груп:
- «Прес-центр» — Л.Малигіна, педагог-організатор;
- «Міжнародне співробітництво» – Ю.Стриженко, вчитель англійської мови;
- «Школа оn-linе» — К.Савченко, вчитель математики;
- «Електронні освітні ресурси» — А.Шетілов, учитель фізики;
- «Медіаконкурси для дітей» — О.Пучкова, учитель української мови та літератури;
- «Кіноклуб» — Г.Єрмола, вчитель української мови та літератури;
- «Інфографіка, ментальні карти та інше» — К.Сідей, учитель історії;
- «Школа успішних батьків» — О.Лоскутова, практичний психолог;
- «Віртуальне наставництво» — В.Мезенцева, вчитель початкових класів;
- «Освіта оn-line» — Ю.Пугачова, вчитель початкових класів;
- «Організація інклюзивного навчання» — А.Барінова, асистент учителя.
|
Досягнення вихованців |
Робота з обдарованими учнями – одна із важливих ланок роботи ліцею. У ній, з одного боку, реалізуються та розвиваються здібності дитини, з другого – відкриваються нові можливості професійного росту педагога.
Кожного року учні закладу посідають призові місця у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, Міжнародному конкурсі імені Петра Яцика, Фестивалі ораторського мистецтва та інших конкурсах.
Кількість призових місць у ІІ етапі (на рівні громади) ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді
імені Тараса Шевченка
У 2024/2025 навчальному році за результатами перевірки робіт учасників журі визнало переможцями таких учнів:
№ з/п |
П.І.учнів |
Клас |
Місце |
П.І. учителя |
1. |
Петіна Любов |
5-Б |
ІІІ |
В.Русанова |
2. |
Знахуренко Аліна |
8-Б |
ІІІ |
О.Пучкова |
3. |
Суворова Софія |
9-А |
ІІ |
В.Малій |
4. |
Коваленко Маргарита |
10-А |
І |
Л.Фурсова |
5. |
Асанова Ельвіра |
11-А |
ІІ |
В.Малій |
Кількість призових місць у ІІ етапі (на рівні громади) ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
№ з/п |
П.І.учнів |
Клас |
Місце |
П.І. учителя |
1. |
Косенко Артем |
4-А |
І |
В.Мезенцева |
2. |
Тітова Кира |
5-Б |
ІІІ |
В.Русанова |
3. |
Чаплик Маргарита |
6-Б |
ІІ |
В.Русанова |
4. |
Лісовенко Варвара |
6-Б |
ІІ |
В.Русанова |
5. |
Курілова Ксенія |
7-А |
І |
О.Пучкова |
6. |
Суворова Софія |
9-А |
І |
В.Малій |
7. |
Подколзіна Варвара |
10-А |
І |
Л.Фурсова |
8. |
Алексейчик Катерина |
11-А |
ІІ |
В.Малій |
- Косенко Артем, учень 4-А класу, посів ІІ місце в ІІІ (обласному) етапі ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (вчитель В.Мезенцева).
- Нарожна Стефанія і Петіна Любов, учениці 5-Б класу, нагороджені дипломами ІІ ступеня за перемогу в XXIV Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості в номінації «Література» (вчителі О.Пучкова, В.Малій).
- Сідей Ніколь, учениця 7-А класу, нагороджена дипломом ІІІ ступеня за перемогу в XXIV Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості в номінації «Історія України і державотворення» (вчитель К.Сідей).
- Семерик Олена, учениця 2-А класу, посіла І місце у Всеукраїнському конкурсі «Хімічний калейдоскоп» у номінації: «Авторські відеоматеріали» (вчитель О.Семерик).
- Суворова Софія, учениця 9-А класу, (вчитель В.Малій), і Подколзіна Варвара, учениця 10-А класу, (вчитель Л.Фурсова), брали участь в ІІІ (обласному) етапі ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
- Коваленко Маргарита, учениця 10-А класу, брала участь в Ш (обласному) етапі ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (вчитель Л.Фурсова).
- Суворова Софія, учениця 9-А класу, посіла ІІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (вчитель В.Малій) і ІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (вчитель Ю.Стриженко).
- Лісовенко Варвара, учениця 6-Б класу, посіла ІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (вчитель Н.Жукова).
- Касьян Марія, учениця 7-А класу, посіла ІІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики (вчитель А.Шетілов).
- Сєргєєв Михайло, учень 8-А класу, посів ІІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (вчитель Ю.Стриженко) і ІІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології (вчитель І.Бурейко).
- Маслова Кира, учениця 7-А класу, посіла ІІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії (вчитель О.Семерик).
- Подколзіна Варвара, учениця 10-А класу, посіла ІІ місце (на рівні Чугуївського району) з Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії (вчитель О.Семерик).
- Коваленко Маргарита, учениця 10-А класу, посіла ІІІ місце (на рівні громади) у Фестивалі ораторського мистецтва за темою «Доки живе душа народу – народ безсмертний (П.Загребельний)» (вчитель Л.Фурсова).
- Божко Віталій, учень 10-А, переможець шкільного відбору Всеукраїнського чемпіонату з фінансової грамотності (О.Семерик).
Результати І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких
робіт учнів-членів Малої академії наук України
№ з/п |
Рік |
ПІ учнів |
Клас |
Місце |
Наукова секція |
ПІ керівника |
1. |
2019/2020 |
Корнейко Вікторія |
11 |
ІІ (область) |
валеологія |
І.Бурейко |
|
2021/2022 |
Лоскутов Ростислав |
10 |
І
(І етап) |
англійська мова |
Ю.Стриженко |
|
2022/2023 |
Серицька Любов |
10 |
участь
(І етап) |
історія |
К. Сідей |
|
2023/2024 |
— |
— |
— |
— |
— |
|
2024/2025 |
Прокопович Алевтина |
8 |
участь
(І етап) |
охорона здоров’я |
Г.Єрмола А.Барінова |
Коваленко Маргарита |
10 |
участь
(І етап) |
агрономія |
І.Бурейко |
Професійний розвиток педагога – це безперервний процес, який включає самоосвіту, підвищення кваліфікації та участь у різних формах професійної діяльності, серед яких конкурси займають важливе місце. Конкурси дозволяють педагогам не лише демонструвати свої досягнення, але й отримувати зворотний зв’язок, що сприяє подальшому зростанню та вдосконаленню. Участь у педагогічних конкурсах є ефективним інструментом професійного розвитку вчителя, сприяючи вдосконаленню майстерності, обміну досвідом та популяризації педагогічних досягнень. Конкурси мотивують педагогів до творчості, стимулюють пошук нових методів навчання та виховання, а також сприяють формуванню позитивного іміджу вчителя та освітньої галузі загалом. Протягом 2024/2025 навчального року педагогічні працівники закладу освіти брали участь у конкурсах професійної майстерності обласного та всеукраїнського рівнів:
- О.Семерик, учителька хімії, нагороджено дипломом ІІІ ступеня за перемогу в професійному конкурсі «Учитель року-2025», номінація «Хімія»;
- О.Семерик, учителька хімії, переможниця Всеукраїнського конкурсу «STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ» на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності у предмети природничо-математичного та інформатичного циклів для 5-11-х класів.
- О.Семерик, учителька хімії, диплом І ступеня за перемогу в обласному фестивалі «Калейдоскоп медіаосвітніх вправ» в номінації «Практична медіаосвіта: кейс медіаосвітніх вправ», що інтегруються в навчання предметів у базовій та старшій школі», напрям «Медіаосвіта в основній і старшій школі»;
- О.Семерик, учителька хімії, нагороджено Подякою за участь в апробації підручника «Хімія» для 8 класу ЗЗСО (О.Г.Ярошенко, Т.В.Коршевнюк);
- О.Семерик, викладач курсу за вибором «Фінансова грамотність», оголошено Подяку, як організатору шкільного відбору Всеукраїнського чемпіонату з фінансової грамотності;
- О.Бирко, вчителька географії, нагороджено Диплом ІІІ ступеня за ефективний власний досвід «Сучасні освітні тренди» і Фестивалі добрих практик освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у номінації «Географія, економіка»;
- О.Лоскутова, практичний психолог ліцею, учасниця Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі», номінація «Розвивальні програми», назва програми «Емоційний компас: шлях до розуміння себе та інших».
|